Varostop

Bugün varostop (lavita marka )ile arılarıma şerit verdim. 10 / 15 dk. kadar bekledim ve her kovan önünde bir kaç tane uçamayan arılar ve ölmek üzere olan arılar gözlemledim. 2 gün sonra tekrar kontrolümde herhangi bir sıkıntı olmadığını gözlemledim. Kullanılabilir bir varova ilacı.
Varostop flumetrin etkili bu ilaç içinde 10 adet tahta şerit var. 6 çıtaya kadar olan kolonilere 1 şerit , daha fazla ise 2 şerit olarak veriliyor. benim gibi az kolonileri olanlar için ideal. 10 tl fiyatı var.

Yorumlar

  1. Varostop arıcılığın amatörlük devrelerinde ideal bir varoa ilacı.

    Arıcılıkta bilgisini geliştirenler için ise arada belki kullanılacak bir varoa ilacı.

    Aynı etken ilaçla mücadelede sıkıntılar yaşanabilir.

    Bu sebeple planlamamız iki organik bir kimyasal şeklinde olsun. kimyasalda her yıl değişirse arıların bağışıklık kazanması engellenmiş olur.

    işin özeti varostop 3 yılda bir kullanılacak.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kovan Sehpası

kısa Mesafeli Arı Kovanı Taşıma İşlemi